Wait when page loaded

office@vertis.ro

CONSULTANȚĂ, NEGOCIERI,
ACTIVITĂȚI DE DUE DILIGENCE,
FUZIUNI ȘI ACHIZIȚII

Consultanța acordată de avocați în relațiile contractuale ale clienților presupun o multitudine de elemente care completează clauzele „principale” referitoare la protejarea intereselor clienților. În negocierea și executarea unui contract este necesar a avea în vedere elemente precum managementul și acoperirea riscurilor contractuale, calendarul obligațiilor asumate, impreviziune etc.

Protejarea intereselor clienţilor noştri este singura noastră prioritate, iar experiența și cunoștințele noastre juridice au construit o viziune pragmatică și prudentă în elaborarea și negocierea relațiilor contractuale în care aceștia sunt angrenați.

În ceea ce privește asistarea clienților în faza de negocieri, opinia noastră este că majoritatea diferendelor întâmpinate în activitatea de business se pot soluționa în mod constructiv prin negocieri sau conciliere. Încurajăm și ne asistăm clienții în cadrul soluționării pe cale amiabilă a disputelor, cu rezultate notabile obținute pentru aceștia.

PROIECTE RELEVANTE

  • În cursul anului 2011 am asistat una dintre cele mai importante companii din domeniul energetic în procedura de obținere a unei finanțări de peste 10 milioane de EURO de la Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare.
  • În anul 2012 am implementat pentru una dintre cele mai mari companii din industria turismului din România, sistemul integrat de franciză, care numără în prezent 12 agenții deschise pe întreg teritoriul României.
  • În cursul anului 2012 am asistat două companii din domeniul energetic în procedurile de Divizare și Fuziune cu companiile membre ale grupului, rezultând în final una dintre cele mai mari companii din România în domeniul său de activitate.
  • În 2014 și 2015 am elaborat strategia de restructurare, am demarat și finalizat fără a înregistra vreun litigiu, proceduri de concediere colectivă pentru cel mai relevant grup de firme din domeniul energiei de pe piața locală.
  • În anul 2014 am asistat o importantă companie din domeniul comercializării cablurilor și conductorilor electrici în procedurile ce au vizat vânzarea pachetului majoritar către o companie din Austria, nr. 2 din Europa în comercializarea cablurilor și conductorilor electrici.
  • În anul 2015 am asistat o importantă companie din domeniul comercializării de vopsele și tencuieli decorative profesionale în procedurile ce au vizat inițial vânzarea pachetului majoritar și ulterior întreg pachetul de acțiuni către o companie multinațională nr. 1 în Europa în domeniul comercializării vopselelor decorative.
  • În 2015 și 2016 am asistat din perspectivă legală, negociere a contractelor și management al riscului, festivalul de muzică clujean devenit cel mai mare din Europa de Est.
  • În anul 2016 am asistat una dintre cele mai mari companii din Europa, producătoare de mase plastice, în procedurile de due diligence ce au vizat preluarea integrală a unei frabrici din România.
  • În cursul anului 2016 am asistat una dintre cele mai mari companii din industria turismului in procedurile ce au vizat Divizarea societății și separarea activităților companiei.
  • Din 2016 asistăm unul dintre cei mai relevanți transportatori feroviari la nivel național, atât în domeniul privat, al transportului de marfă, cât și în cel public, al transportului de călători. Ne bucurăm de încrederea clientului nostru atât în ceea ce privește negocierea cu autoritățile publice centrale a Contractelor multianuale de servicii publice de transport feroviar de călători, dar și în implementarea procedurilor, normelor și regulamentelor pe care le implică acest serviciu.
  • În anul 2017 am asistat una dintre cele mai mari companii din domeniul tranzacțiilor pe piața de capital, membră fondatoare a Bursei de Valori București, în procedurile privind restructurarea 100% a departamentului de Resurse Umane, furnizând totodată și strategia de implementare a noii proceduri de HR, în vederea protejării intereselor clientului.
  • Din 2018 asistăm din perspectivă legală, negociere a contractelor și management al riscului, festivalul de muzică electronică aflat a 4-a ediție ce are loc în fiecare an la Castelul Bonțida.
  • Din anul 2018 asistăm din perspectivă legală și consultanță permanentă societatea care administrează cel mai mare complex de unități de cazare cu facilități de ape termale si balneare din Romania.
  • În anul 2019 am asistat o importantă companie din domeniul comercializării cablurilor și conductorilor electrici în procedurile ce au vizat consolidarea pachetului majoritar a companiei din Austria, nr. 2 din Europa în comercializarea cablurilor și conductorilor electrici.
  • În anul 2020, ca urmare a evenimentelor cauzate de pandemia SARS-CoV-2 – COVID-19, am asistat una dintre cele mai importante agenții de turism din România și cel mai mare tour-operator de turism intern din România în procedurile privind restructurarea companiei, inclusiv din perspectiva HR și a dreptului muncii, proceduri de concediere colectivă etc., finalizând toate procedurile interne și in fata autorităților fără a înregistra vreun litigiu.